Kreta dag 2

Andra dagen på Kreta, agia Marina. Vi var slitna efter gårdagen (redan efter en dag..) men vi pallrade oss ner till stranden och låg där ett tag, jag höll till i skuggan med byxorna på bara för att försäkra mig på att inte bränna mig mer.. Så det blev inget dopp i havet för mig del heller. Vi gick hem och lagade nudlar och vilade middag lite, fast inte Hanna för hon utforskade staden. På kvällen åt vi på ett ställe precis jämte vårt hotell, jäklar vad gott det var! Bea:n var godumlig! Är ni på Kreta borde ni verkligen besöka Resturangen Lottos som ligger i Agia Marina, där har dom väldigt mycket att välja på. Efter maten gick vi ner till havet och stötte på hunden som vi sett tidigare på dagen, och en svensk. Vi gjorde följetåg och gick med fötterna i det guppande vattnet medans solens strålar gjorde allting så oerhört vackert. Tillslut hamnade vi på stranden med några glas av det röda, skrattgråtande, fröken Sverige, kalle sändare, påvel ramel, världens roligaste skratt, bi och allt vad det var..
/ E












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0