Mitt Hjärta Blöder, jag är så svag.


Modell: jag [cajsa gunnarsson]
Fotograf: ebba gunnarsson

Har eran midsommar vart bra? min har vart jätte bra. cyklade o möte fina vänner sen bikade vi hem till mig & kollade på skräckfilm & hade det mysigt dock var inte filmen mysig. den var hemsk!
lite senare fick vi hoppa på cyklen o möta några till kååmpisar. vi spelade kubb, dansade små grodorna runt stången, satt nere vid sjön & frös & käkade chips.

om 5 dagar drar jag till västervik för att spela fotboll, uttagning till smålandslaget. kommer bli jätte kul tror jag fast jag är bara så satans nervööööös! nu ska jag ta och nana lite, puss!

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Så roligt, ifall ni ser mig får ni jätte gärna hälsa på mig! :).

2011-06-27 @ 18:31:53
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0