Cajsa tipsar - Yves Rocher

Jag tänkte tipsa om detta foundation pudret, det innehåller 100% naturliga ingredienser. Har köpt det 4-5 gånger tror jag & jag gillar det starkt! Huden andas och det täpper inte till porerna. Den blir slät och det ser naturligt ut tycker jag. Ni hittar den HÄRDen får 9/10 bananer av mig!

Mascaran som är jämte är gryyym! min förra blev stulen förra året som allt mitt andra smink.. men nu fick man med en liten sån gratis så då kryssade jag i det, suveränt! tryck HÄRlika så denna, 9/10 bananer av mig!

& ett extra + för att det inte kostar någonting för att vara så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea svensson

hejsan! skulle du vilja visa hur du ser ut när du har sminkat dig?:) du verka ha så fina ögon.

kram.:)

2012-01-16 @ 15:58:20
Postat av: Anonym

ja gör det så får man se hur snygg du är ;)

2012-01-16 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0