Hej!

Oj här ekar det tomt! En del har hänt sedan sist, t.ex att vi vann serien och jag gjorde mitt första mål i våran sista match som vi för övrigt vann med 17-0. SÅ. JÄVLA. BRA.
Tyvärr har både jag och Cajsa legat på latsidan när det gäller fotografering. Har så mycket ideér och tankar men verken ork eller tid till det. Har ingen energi kvar i kroppen när jag kommer hem från dagis.. Men om 18 dagar ska jag till Fuerteventura i 2 veckor och förhoppningsvis samla ihop lite energi, om inte annat hoppas jag bli en nyans brunare. Och i helgen ska hela familjen upp till Uppsala för att hälsa på våran lilla kusin! Åh, längtar fastän vi åker redan imorgon..
 
/ Ebba
 
Vill fota nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Latsidan vare ja!
En nyans brunare vare ja... Tills man ställer sig i duschen och den bruna färgen följer med vattnet ner i avloppet!

2012-11-03 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0