Med blicken framåt


ja precis som rubriken lyder. Jag blickar
framåt och inte bakåt, tycker att allt rullar på bra nu. Har jobb så jag klarar mig, fotbollen går bra nu och jag ser framemot en säsong på fotbollsplanen istället för jämte den. Är taggad på att träna och spela med ett helt knä. En kortvecka i Orsa är inplanerad, med snowboard åkning (åh som jag har längtat!! det kliar i benen), kusin-mys och kanske lite afterski. Ska bli härligt. I sommar har jag och hjärtat planerat att vi ska ta en en sista-minuten resa någonstans i världen. Längtar mig iväg och vill se och uppleva så mycket! Så det kanske blir en längre resa när 2012 närmar sig sitt slut. Det här ska bli ett bra år. Punkt slut.
Med kärlek / E


















Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Gud vilken underbar bild!

2012-02-02 @ 22:33:52
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0