Because you saved my life once

gamal bild från 2010
hejsan och förlåt för dålig uppdatering.. jag har varit sjuk hela veckan och ihelgen var det konfimations läger som gällde och nu så sitter jag bara här och väntar tills min fina älskling kommer hem för då får jag äntligen träffa han ♥ under tiden jag inte bloggat har jag hostat,hostat,hostat och hostat. kollat på oth, ritat (haha det gör jag bäst när jag är sjuk på något konstigt sätt..) kollat på när snön ramlat ner från himlen och lite sånt. nu ska jag hoppa in i duschen, ha det kanonis! :)
/C

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Hej! Det skulle jag kunna försöka göra :)

2012-01-22 @ 16:04:42
URL: http://stylebyellen.com/
Postat av: Anonym

ååh jag är verkligen avundsjuk på din pojkvän!!!

han har en väldans tur!

hoppas han skyddar dig bra för det lär behövas med din kropp!:O

2012-01-23 @ 13:21:38
Postat av: Clara

åh vad fin bild :)

2012-01-23 @ 22:27:48
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: erik

ja hon är verkligen grym på allt verkar det som !

2012-01-23 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0