Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

ibland får vi till det! 

Du är världens bästa pojkvän Adam. Så himla snäll, rolig, gullig, gosig, galet snygg och helt otroligt underbar! dom här 2 åren och 54 dagarna har varit dom bästa dagarna i mitt liv. Jag är verkligen tok kär i dig älskling och det vet du nog redan. jag skulle inte kunna klara mig utan dig, inte en endaste liten sekund. även om jag gör dumma saker ibland som vi alla gör så förlåter du alltid mig. man kan inte älska någon om man inte kan förlåta den, eller hur? Du är min bästavän och pojkvän. jag trodde aldrig jag skulle hitta någon som kunde va 2 så stora o betydliga "roller" samtidigt men denna killen är helt otrolig, han kan allt! 
jag älskar dig så himla mycket adam, du är min andra halva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0