Vilken redigering gillar ni bäst?


HEEJ! vilken redigering gillar ni bäst? rätt gamal bild förövrigt..

Idag har vi bara städat lite i skolan och kollat på julkonsert, riktigt chillidill!
imorgon slutar vi skolan och ta jullov. Det kan BEHÖVAS kan jag säga er! orka inte med massa plugg mer och vill inte ens få reda på mina betyg, att ens lärare kan vara så jävla orättvisa..

Annars idag har jag varit med två goa flickor. Kollade på levande begravd, usch jag blundar alltid när jag kollar på sånna filmer, haha. Är så himla trött så tror jag faktiskt ska ta & sova lite. så godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag gillade den högra bilden mer.

2011-12-26 @ 12:33:08
URL: http://ondskefull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0