Årets första match







Testade på att fota fotboll med mitt 1.8/50mm, inte det lättaste då det inte går att zooma något.

Igår spelade vi årets första match (jag vet, säger vi fastän jag inte var med..) tyvärr gick det inte riktigt vägen och vi förlorade med 5-2. Snart är det dags för min come-back (för er som inte vet så skadade jag mitt korsband sommaren 09, efter många om och men blev det ingen operation så då var det rehab ca ett halv år som gällde. Sommaren 10 när jag spelade min första match small det igen och jag opererade mitt knä hösten 2010, ingen motivation och rädsla har dragit ut på det ganska länge, men nu tror jag att jag är redo att möta min rädsla igen) den 22 April gäller det. Håller tummarna och tårna att jag inte behöver genomlida samma sak igen,
det har varit jävligt tungt att inte kunna göra något man älskar.  

Inatt åker vi uppåt i landet, för några härliga dagar i Orsa.
Hasta la vista baby!
/ Ebba


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2012-03-18 @ 19:42:36
URL: http://matildanilsgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0